Bedrijfsgegevens

Bedrijfsgegevens

Nadat u besloten heeft om FINPAK voor Windows te gebruiken, zal door een van onze medewerkers een inventarisatie plaats vinden hoe het pakket voor u op de juiste wijze ingericht kan worden.

De inrichting gebeurt met zogenaamde parameters en dient voor elke module te gebeuren.
Onze medewerkers hebben hier zeer ruime ervaring mee.



Voorbeeld parameterscherm

Hier ziet u een voorbeeld van de parameters waarmee het bedrijf wordt ingericht. Mocht u na verloop van tijd instellingen zelf willen wijzigen, dan kunt u de help-desk
raadplegen welke wijzigingen u wilt aanbrengen.


Als gebruiker geeft u bijvoorbeeld aan wat uw standaardinrichtingen moeten zijn voor de facturering.

  • Doorboeken van voorraad.
  • Kostprijsberekening.
  • Vreemde valuta
  • Afleveradressen
  • Prijsafspraken
  • BTW op kopniveau/ regelniveau
  • Tonen kredietlimiet ( per debiteur aan te geven )
  • Automatische factuur volgnummer
  • Automatische doorboeking naar de financiêle administratie
  • Automatisch verzenden factuur per mail in PDF
  • Layoutsoort factuur
  • Betalingskorting %
  • Kredietbeperking %


Daarnaast worden de koppelingen vanuit de facturatie ( verkoopboek ) automatisch gemaakt naar de rekeningen: Omzet, Kostprijs, Voorraad, Debiteuren, kredietbeperking etc. etc.
Zo zijn er tal van instellingen mogelijk. Onze medewerkers zijn zo bedreven in het analyseren van uw automatiseringswensen, dat al deze vragen zonder dat u er erg in heeft vanzelf worden beantwoord.